שאלות ותשובות

מי מספק את השירות ?

אתר דיירים אונליין, הפועל למעלה מארבע שנים מפעיל ומספק את השירות. השירות ניתן בשיתוף פעולה עם חברת ישראכרט וחברת וריפון.

מה כולל השירות ?

אתר דיירים מאפשר לועד הבית ולדיירים לנהל את כל ענייני הכספים בצורה קלה וידידותית. בנוסף האתר מאפשר לועד הבית לתקשר עם הדיירים באמצעות שליחת הודעות בדוא"ל דרך האתר, כגון:בקשות תשלום מכל דייר, קבלות לדיירים, הודעות על ישיבות, תקלות והצעות וכו'. הדיירים אף הם יכולים לצפות בנתונים הכספיים והתפעוליים של ועד הבית ולשלוח הודעות לועד או לכל שכנים בנושאים שונים, כגון: תקלות, מעבר דירה, שיפוץ, בקשות שונות וכו'.

מה מחיר השימוש באתר?

עלות השימוש באתר הינה 1.5 ₪ לחודש לדייר.
לדוגמא – בניין הכולל 20 דיירים ישלם 30 ₪ לחודש.

מי משלם את העלות החודשית?

עלות השימוש משולמת מחשבון הועד. קיימת גם אפשרות לועד הבית, לבחור להצטרף לשירות בו עלות עמלת הסליקה של 1.6% משולמת על ידי הדיירים שבחרו לשלם בכרטיס אשראי ולא על ידי חשבון ועד הבית. יש לבחור אופציה זו בעת ההצטרפות לשירות.

איך מתבצע התשלום החודשי?

ועד הבית חותם על הוראת קבע מחשבון הועד והתשלום מועבר על בסיס חודשי. ניתן לשלם עבור השימוש בתוכנה גם בשיק שיכלול תשלום למשך 12 חודשי שימוש במערכת. הצטרפות לשרות הגביה בכרטיס אשראי מחייבת החתמת הוראת קבע.
עבור הכספים שמשולמים על ידי הדיירים לקופת הועד באמצעות כרטיס אשראי, תגבה עמלת סליקה והסכום נטו יועבר לחשבון ועד הבית.
לדוג': דייר ישלם 100 ₪ בכרטיס אשראי ולחשבון הועד יועברו 98.4 ₪
קיימת גם אפשרות לועד הבית להחליט שעלות עמלת הסליקה תשולם ע"י הדיירים המשלמים בכרטיס אשראי . לדוג': דייר ישלם 101.6 ₪ בכרטיס אשראי ולחשבון הועד יועברו 100 ₪. יש לבחור אופציה זו בעת ההצטרפות לשירות.

למה זה כדאי?

כיום כולנו משתמשים בכרטיסי אשראי כמעט לכל מטרה. זה נוח, זה פשוט וזה חוסך המון זמן וכסף. בניין בו יש 30 דיירים צריך להתמודד היום עם 360 שיקים בשנה! כאב ראש לועד הבית שצריך להתעסק עם קבלות והפקדות באופן קבוע כל חודש. מטרתנו – להפוך את התהליך לפשוט ויעיל. אין צורך בשיקים ובהפקדות – הכסף מועבר לחשבון ועד הבית
הידעת? השימוש בכרטיס אשראי חוסך אף את עלות השיק ועמלת השורה שמשלם כל דייר - כ-2 ₪ בחודש לדייר!

ומה אם ישנה חברת ניהול כבר בבניין שלי?

מספר חברות ניהול כבר משתמשות כיום בשרותי האתר עבור הבניינים אותן הן מנהלות. חברות הניהול מעניקות לדיירים את אפשרות השימוש בתוכנה כבונוס על בחירת הדיירים בחברת הניהול. השימוש באתר מאפשר לדיירים לקבל מידע על התנהלות הבניין, לדווח על תקלות ולשלם בכרטיס אשראי את דמי ועד הבית. במידה וחברת הניהול שלך לא תצטרף כמנויה ועדיין ברצונך לעשות שימוש באתר, על מנת לפקח וליעל את הקשר עם החברה, תוכל לשלם את העלות הנמוכה מחשבון הועד. בכל אחת מהאפשרויות הנ"ל תוכל לצרף למערכת את חברת הניהול ובכך תיחשף לנתוני הגביה, ההוצאות ותוכל להתעדכן לגבי הטיפול בתקלות

אם הועד אינו מעוניין שלדיירים תהיה גישה למערכת?

ניתן להשתמש בתוכנה כמערכת ניהול של ועד הבית בלבד. לועד יש הבחירה באם לזמן את הדיירים לתוך המערכת (ראה שאלה מס' הצטרפות) ולשתפם בנתונים.
אנו ממליצים כמובן על שיתוף כלל הדיירים. בדרך זו התקשורת שלך כוועד מול הדיירים פשוטה מאד ומסתכמת בלחיצת כפתור לפי צורך במשלוח של כל הודעה, תזכורת לתשלום וכו'. כך גם ניתן להוציא את המרב מהמערכת וליהנות מחסכון אדיר של זמן, העדר ספקות מצד הדיירים ואווירה נעימה בבניין.

מה לגבי דיירים שאין ברשותם כרטיס אשראי או אינם יודעים להתחבר לאינטרנט?

דיירים אלו ימשיכו לשלם בצ'קים או במזומן כמו בעבר, ורישום התשלום שלהם באתר ייעשה ידנית על ידי ועד הבית. האינטרס של ועד הבית הוא שרוב הדיירים ינצלו את השירות. אם מספר דיירים מבוגרים לדוגמא, אינם מסוגלים – תמיד אפשר לגבות מהם בדרך הישנה.

מה זה חוסך לדייר?

זמן מעקב, מסיר דאגות וחששות לגבי ההתנהלות בבניין. הדייר חוסך בשירות החדש עלות של צ'ק, עלות שורה בבנק לכל צ'ק ועלות שורה בחשבון בנק הוועד עם כל הפקדה.

מה עושים אם לא לכולם יש מחשב או לא כולם טכנולוגים?

המערכת בנויה בצורה כזאת שהוועד יכול לתפעל ולעדכן עבור אלו שאינן ממוחשבים ולחשוף אותם לנתונים על פי בקשתם, יש לציין כי על מנת להפיק מיטב מהמערכת אין צורך בידע מעמיק במיחשוב. בנוסף, קיימת מערכת הודעות ב SMS שמאפשרת להוציא תזכורות תשלום והודעות לכל הדיירים

איך מצטרפים?

-לוחצים על הרשמה לבניין חדש ומתחילים בהליך הרישום.
-בעת רישום הבניין יש ללחוץ על כפתור גבייה אוטומטית/באשראי ולסמן כי אתה מעוניין בשירות
-אנו נעביר לוועד את הטפסים הרלוונטיים וכעבור מספר ימים כבר יהיה ניתן להתחיל לעבוד עם המערכת.
-לאחר הרישום מורידים מהקישור טפסים את מודעת ההצטרפות לאתר ולשירות הגבייה באשראי, תולים במעלית או בלובי
-לאחר ההרשמה המערכת מנפיקה רשימה שמית של כל דיירי הבניין לצד שם משתמש ראשוני וסיסמה זמנית
-את הרשימה מדפיסים ומחלקים לדיירים בתיבות הדואר או על הדלתות
-בכניסה הראשונה למערכת הדיירים מעדכנים את המייל הנוכחי וסיסמה לפי בחירתם
-מרגע זה, הגזבר או ועד הבית יכול להוציא הודעות/תזכורת לכלל הדיירים

האם התשלום בטוח?

התשלום באתר מתבצע על ידי דף תשלום של חברת וריפון- חברת תפעול הסליקה באינטרנט הגדולה בישראל. האתר נהנה מתקן PCI - תקן האבטחה הגבוהה ביותר! האתר אינו שומר בשום אופן את מספרי כרטיסי אשראי של הדיירים המשלמים.

אתר דיירים מחליף חברת ניהול?

האתר אינו מחליף חברת ניהול אך מקל על התנהלות הועד ומאפשר לו ולדיירים לפקח על חברת הניהול ברובד ניהול ההוצאות וההכנסות והמעקב אחר הטיפול, האתר אינו נותן שירותי ניקיון גינון וכו' אך מאפשר למצוא בעלי מקצוע מומלצים להשוות מחירים ולקבל חוות דעת

במקום או בנוסף לוועד הבית?

אין תחליף לועד הבית! הגוף המנהל את הרכוש המשותף על פי חוק הינו ועד הבית, אתר דיירים משרת את הועד, מקל עליו את מלאכתו, חוסך לו זמן ומשפר את תפקודו

האם הנתונים יכולים להעלם?

האתר נהנה מתקן האבטחה הגבוהה ביותר, בנוסף אנו מגבים את הנתונים על בסיס יומי ויכולים לשחזר תמונת מצב מכל חודש, לפיכך הסבירות שהנתונים יפגעו כמעט ואינה אפשרית, בנוסף באפשרות כל ועד בית לגבות את נתוני הבניין שלו באופן עצמאי על גבי המחשב האישי שלו

כיצד מחליפים בעלי תפקידים?

ועד הבית או הגזבר הינם היחידים שרשאים ויכולים להגדיר בעלי תפקידים, יש לציין כי ניתן להגדיר מספר חברים בוועד הבית, מומלץ, בעת החלפת וועד, להגדיר ראשית את הועד החדש, לבצע חפיפה מסודרת על המערכת ואז להסיר את עצמך

v-13 m-0